Ötödik sértés: a szent név dicsőségét túlzásnak tekinteni
"Az ötödik sértés, a nama arthavadah azt jelenti, hogy a krsna namat, a hari namat másként magyarázzuk. Például egy sértő mondhatja, hogy Krsna azt jelenti, hogy fekete, az Abhidanban (szótár) ott van ez a jelentés, de ez egy sértés.
Krsna az Istanség Legfelsőbb Személyisége, az Abszolút Igazság, nem lehet másképp bemutatni, vagy ettől eltérő jelentést tulajdonítani a szónak, mert az sértés.
Mások mondhatják ezt is: 'A sastrában a hari-nama dicsősége szerepel, de ez túlzás. Csak az szerepel a sastrában, hogy ki kell fejleszteni a vonzódást vagy ízt a hari-namahoz, de ez nem igazán így van, ez túlzás.'
Ez szintén sértés. Azok, akiknek bármilyen kétségük (samya-atma) van a szent névben, automatikusan sértést követnek el. Senkinek semmilyen kétsége nem lehet a szent névben.
Krsna neve és Krsna nem különbözőek, abhinna tvam nama namina, és különösen Kali korában nincs Krsnának másik inkarnációja. Csak egyetlen inkarnáció van, Krsna név inkarnációja, kali yuge nama rupe krsna avatara, ez a sastrikus parancs, a siddhanta-konklúzió. Minden védikus szentírásban ez áll, és különösen Sri Caitanya Mahaprabhu, aki Krsna maga, és aki Krsna bhaktájaként és acaryaként is ezt mondta. "
Gour Govinda Maharaja: Nama Aparadha and Jiva Tattva, 5-6. oldal