"Amikor a szentírások a szent név dicsőségéről szólnak, akkor nem túloznak, mivel nem az anyagi hangra utalnak, hanem a lelki hangvibrációra, amely az anyagi hangon keresztül nyilvánul meg, amikor egy képesített személy énekel. A sastra nem a különféle betűkből és szótagokból képzett anyagi hangra utal. A szent név szótagjainak egyszerű ismételgetése nem a valódi szent név.
A következő néhány sloka elolvasása, a meditálás ezeken és a megtanulásuk növeli Krsna szent neve iránti megbecsülésünket és ragaszkodásunkat."
A bhavát és a premát adományozza
pracchanna-mana-dhammillam saubhagya-tilakojjvalam
krsna-nama-yasah-srava-vatamsollasi-karnikam
Radhika Krsna iránt érzett transzcendentális dühe (maan-ja)
mint az Ő frizurája nyilvánult meg.
Hatalmas szerencséjének ragyogó tilaka jele fénylik a homlokán.
Sri Radha fülbevalói Krsna szent nevei, hallása pedig Krsna hírneve.
(Raghunatha Dasa Goswami: Stavavali: Premambhoja Maranda Stava Raja. 6. versszak)
Mahanidhi Maharaja: Art of Chanting Hare Krishna, 24. oldal