Az ācāryák elmondják, hogy amikor Nityānanda ment, hogy eladja a Szent Nevet, először ingyenes kóstolót adott a Caitanya Mahāprabhu iránti eksztatikus szeretetéből.
Néha az értékesítők is az utcára mennek, hogy ingyenes sampon, mosószer vagy más termékmintát osszanak. Az ilyen tevékenység célja az, hogy rávegyék az embereket arra, hogy visszamenjenek, és egy nagyobb üveggel, teljes áron vegyenek.
Az Úr Nityānanda, az Úr Caitanya iránt érzett mély együttérzéséből és intenzív szolgáló hangulatából kis kóstolót adva, ugyanezt a módszert alkalmazta. Mindenkinek oda akarta adni a Szent Nevet, és emiatt az intenzitás miatt bárkit, aki csak látta, megérintett a vágya. Csak azáltal, hogy látták az Úr Nityānandát, az emberek szívében felébredt a hit.
Így Ő a Szent Nevet, és a megízleléséhez szükséges hitet is adott.
Niranjana Maharaja: Collected Letters Written to Friends and Disciples.
2. kötet, 79. oldal