Tizedik sértés: nem hinni teljesen a szent név éneklésében és
anyagi ragaszkodásokat ("én és enyém") fenntartani, azután is, hogy
számtalan tanítást halotunk ebben a témában
"aham-mama budhi tyaga nakariba.
Guru Maharaja, a lelki tanítómester olyan sok tanítást ad, és a bhakták minden nap hallgatják, ahogyan a Srimad Bhagavatamról beszél, amiben számtalan tanítás van, és nap mint nap ismételjük, hogy minden Krsnához tartozik, amaravalite prabhu are kitchu nahin, nincs semmi, amiről azt mondhatnám, hogy 'Ez az enyém.' vagy 'Én' és 'Enyém.'
Krsna örök szolgája vagyok, Krsnához tartozom, nem magamhoz. A testem, az elmém, a szavaim, minden, amire azt mondhatom, hogy "enyém", az Krsnához tartozik, amaravalite prabhu are kitchu nahin.
Nincs semmi, amire azt mondhatnám, hogy az 'enyém.'
Gurudeva, a lelki tanítómester ezt a dolgot ismétli, az össze sastra, mindegyik acarya és mahajana ezt mondta el újra és újra.
Tehát, annak ellenére, hogy ismételten ezt hallotta és avatást kapott egy gurutól, ha valaki azt mondja, hogy 'Én' és 'Enyém', akkor sértést követ el. Értitek? "
Gour Govinda Maharaja: Nama Aparadha and Jiva Tattva, 10-11. oldal