garbha-sankarsanat tam vai prahuh sankarsanam bhuvi
rameti loka-ramanad balabhadram balocchrayat
Rohini fiát szintén ünnepelni fogják mint Sankarsanát, amiért Devaki méhéből Rohini méhébe került. Ramának fogják nevezni, mert képes lesz arra, hogy örömet okozzon Gokula minden lakójának, Balabhadrának pedig hatalmas testi ereje miatt hívják majd.
MAGYARÁZAT: Íme néhány magyarázat, miért nevezik Balaramát Sankarsanának, Balaramanak vagy néha Ramának. Az emberek néha ellenkeznek, amikor a maha-mantrában — Hare Krsna, Hare Krsna, Krsna Krsna, Hare Hare/ Hare Rama, Hare Rama, Rama Rama, Hare Hare — a Ramát Balaramának tekintjük. Ám annak ellenére, hogy tiltakoznak, az Úr Rama bhaktáinak tudniuk kell, hogy nincs különbség Balarama és az Úr Rama között. A Srimad-Bhagavatam itt egyértelműen kijelenti, hogy Balaramát Ramának is nevezik (rameti). Éppen ezért semmi természetellenes nincs abban, ha az Úr Balaramáról mint az Úr Ramáról beszélünk. Jayadeva Gosvami szintén három Ramaról beszél: Parasuramáról, Raghupati Rámáról és Balaramaról. Valamennyien Rámák.
Srila Prabhupada: Srimad-Bhagavatam, 10. ének, 2. fejezet, 13. vers